El Departament de Benestar Social i Família, mitjançant la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària, ha resolt els ajuts per a entitats no lucratives consistents en el lliurament d’equipament informàtic per a la millora del seu propi funcionament o per a la realització de projectes.
La iniciativa ha ofert 800 béns informàtics a 800 entitats sense ànim de lucre que realitzen activitats de caràcter cívic, de participació ciutadana i de promoció del voluntariat.
Amb aquesta convocatòria, la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Benestar Social i Família, vol donar suport a les entitats que necessitin equipaments informàtics per al desenvolupament dels seus projectes.
Per recollir l’equipament informàtic atorgat les entitats hauran d’acreditar ser beneficiària d’aquesta convocatòria mitjançant alguna de les opcions indicades en la notificació.
On poden recollir l’equipament?
Els ordinadors s’hauran de recollir a la seu de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació, al C/Salvador Espriu, 45-51 (Polígon Pedrosa) de L’Hospitalet de Llobregat. Podeu consultar la seva ubicació aquí
Quan?
S’estableixen 2 períodes per recollir els ordinadors:
Ø 1r període: A partir del 14/7/2014 fins al 8/8/2014
Ø 2n període: A partir de l’1/9/2014 fins al 15/9/2014
La primera convocatòria pública d’aquest tipus ha tingut un gran èxit de participació. La Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària posava a disposició de les entitats un total de 800 ordinadors i se n’han demanat més de 3.500 per part de les 933 entitats que han presentat la seva sol·licitud.