A partir de l’1 de febrer hi haurà dues úniques vies d’accés als serveis d’assessoraments gratuïts per a entitats: el formulari per tramitar en línia i el telèfon 93 483 17 94. |
Amb la voluntat d’oferir un bon suport a les entitats i facilitar-los l’accés als serveis d’assessorament que la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Benestar Social i Família posa a la seva disposició, s’estableixen nous criteris per a la prestació d’aquests serveis a partir de l’1 de febrer.
Així, doncs, les persones interessades a fer consultes a qualsevol servei d’assessorament (jurídic, econòmic, de formació, informàtic o tecnològic) poden posar-se en contacte de la manera següent:
Emplenant un formulari únic que teniu a la vostra disposició a www.xarxanet.org o www.voluntariat.org, durant les 24 h, els 365 dies de l’any.
Trucant al telèfon de consulta 93 483 17 94, de dilluns a divendres, de 8 a 14 h (excepte festius i el mes d’agost).
A partir de la data esmentada, els telèfons actuals que es detallen a continuació deixaran de ser operatius:
Jurídic: 902 397 397
Econòmic: 902 267 267
Projectes i formació: 902 415 000
Informàtic: 902 102 197
El Servei de Promoció de l’Associacionisme i el Voluntariat (SPAV) de la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària garanteix que aquests serveis siguin:
Gratuïts: l’única despesa serà el cost de la trucada.
Ràpids i eficients: se simplifica el canal d’accés en dues úniques vies.
Ampli horari d’atenció: les 24 h del dia, si la consulta es fa emplenant el formulari de la web, i de 8 a 14 h, de dilluns a divendres, durant tot l’any llevat dels dies festius i el mes d’agost .
De qualitat: coneixement i experiència en el món associatiu.
Oferts amb garantia: si l’atenció rebuda no respon a les expectatives que garanteix l’Administració o si voleu fer-hi suggeriments, podeu contactar amb el SPAV per correu o telèfon (93 483 17 94) i us atendrà en 48 h.
Per a qualsevol incidència, envieu un correu a assessor@voluntariat.org.