Si sou coordinadors/es de voluntariat i voleu aprofundir en els processos que permeten gestionar el voluntariat amb qualitat, 3 formacions del PFVAC us ajuden a encarar la tasca amb nova visió. No t’ho deixis perdre!
La formació adreçada a les persones coordinadores de voluntariat, és un element cabdal en l’estratègia permanent de voluntariat que es recull el Pla Nacional de l’Associacionisme i el Voluntariat 2014-2015.
Aquestes tres formacions, dues d’elles noves, pretenen incidir més en la coordinació del voluntariat, abordant de manera concreta els passos i moments d’aquesta coordinació que cal tenir més en compte.
L’entrevista en el procés de gestió del voluntariat i La gestió del “No”– estan especialment focalitzades en l’entrevista al voluntariat i en com fer-la i estructurar-la i encara més concretament en el cas del segon curs, en una de les parts que sovint genera conflicte: saber dir “no” a alguna persona que estem entrevistant.
L’entrevista en el procés de gestió del voluntariat s’adreça a coordinadors/es que vulguin saber-ne més i a aquells altres que comencen. En canvi, el curs La gestió del “No”, en la qual es fa necessari tenir ja un coneixement i/o un bagatge sobre aquest tema es recomana únicament per a persones que poden acreditar que són coordinadors/es de voluntariat i/o que ja han fet el curs l’Entrevista de voluntariat.
La formació Els processos en la gestió del voluntariat (El voluntariat pas a pas)
està més adreçada a aquelles persones que s’estan iniciant en la tasca però també pot servir per aquelles que fa algun temps que coordinen voluntariat i volen tenir una altra visió i /o actualitzar procediments.
Per a més informació i inscripcions:
Els processos en la gestió del voluntariat (El voluntariat pas a pas)