Més de 50 persones participen a les sessions congressuals que van tenir lloc el dies 25 i 26 de febrer a Figueres i a Barcelona.

El passat dijous 25 de febrer va tenir lloc al Casal de Gent Gran de Figueres la sessió congressual de les comarques del nord de Girona..

L’endemà de la sessió de Figueres, el divendres 26, més de 35 persones representants d’entitats vinculades a la Federació Catalana de Voluntariat Social, es van trobar a la seu social d’aquesta entitat.

Com ja va passar a Lleida,  ambdues trobades van ser tot un èxit, no només pel nombre de participants si no també pel profitós debat.

Us recordem que la inscripció per a la resta de sessions encara és oberta. Us convidem a participar-hi. Podeu apuntar-vos a la sessió que més us interessi a través d’aquest  enllaç

Si voleu participar-hi però no us és possible d’assistir a cap de les sessions o preferiu fer-ho en línia, s’ha obert un procés participatiu a través del portal participa.gencat.cat on podreu fer les vostres aportacions.

També podeu dir la vostra a través de l’espai PARTICIPA de la web del congrés disponible al portal xarxanet.org