Descripció del contingut
Mòdul 1: Criteris generals per a l’organització de les activitats de lleure educatiu: seguretat i salut en les activitats.
– Nou context per a les entitats de lleure.
– La realització d’activitats de lleure dins la situació d’excepcionalitat sanitària.
– Marc educatiu.
– Mesures de protecció i prevenció.
– Protocols d’actuació i gestió administrativa de la prevenció.
– Situació excepcional en un moment excepcional.
Mòdul 2: Recursos, jocs i activitats adaptades a les mesures de seguretat.
– Aportacions del lleure educatiu a l’estiu.
– Adaptació de les activitats a la programació: ajust d’objectius i activitats a l’estiu.
– Guia de recursos específics per a l’estiu.
– El quotidià a les activitats d’estiu.
– Gestió de situacions complexes.
Mòdul 3: Dimensió acompanyament i suport emocional
– Gestionar la por a la incertesa i al desconegut.
– El retrobament amb el grup en condicions diferents.
– Models d’acompanyament
Destinataris i requisits mínims d’accés
Adreçat a monitors, monitores i personal d’intervenció; en centres de lleure educatiu que aquest estiu vulguin iniciar les seves activitats en un estiu diferent.
L’avaluació és continuada. L’avaluació continuada és mesura amb la participació i entrega d’activitats a l’aula virtual.
El tutor de cadascuna de les formacions en línia farà un seguiment personalitzat per a cada un dels estudiants en base a la seva participació en el Aula Virtual i el lliurament de les activitats proposades. Aquesta revisió es realitzarà dins el període que va des de la data de finalització del curs fins a 7 dies després. La nota final d’aquesta avaluació serà APTE en cas que l’estudiant superi al menys el 75% de les activitats obligatòries amb una nota igual o superior al 50% de la puntuació màxima. En cas contrari, l’avaluació es donarà per NO APTE seguint amb els paràmetres de correcció esmentats anteriorment.
Convocatòries previstes
No hi ha convocatòries.