Els proper dia 27 de gener es farà una primera sessió sobre la Llei a Lleida, i al llarg del febrer a Girona Tarragona i Tortosa. La sessió s’adreça a entitats i ens locals. Consulta dates i inscriu-te !

Amb motiu de la publicació de la Llei 25/2015, de 30 de juliol, del voluntariat i de foment de l’associacionisme, la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària va preveure la programació d’una sèrie de jornades arreu de Catalunya per explicar-la i difondre’n el contingut, especialment a les entitats i als ens locals.  La primera d’aquestes jornades és va celebrar a Barcelona el  passat 10 de desembre.

Aquest 2016 les sessions arriben al territori, el dia 27 de gener a Lleida, el dia 4 de febrer a Girona, el 10 de febrer a Tarragona i el 18 de febrer a Tortosa.

Les sessions seran totes a la tarda de 17h a 19h, podeu veure les adreces on es faran al formulari d’inscripció.

En totes les sessions l’aforament és limitat i cal formalitzar la inscripció mitjançant el formulari.  Les inscripcions estancaran quan l’aforament estigui ple.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ LLEIDA

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GIRONA, TARRAGONA I TORTOSA