La Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària (DGACC) t’ofereix un seguit de serveis d’assessorament perquè la teva entitat pugui resoldre qüestions puntuals.

El servei d’assessorament informàtic té com a finalitat atendre tot tipus de consultes relacionades amb la informàtica i la comunicació 2.0 de la teva entitat.

Aquest servei t’ofereix suport en:

– Programari i aplicacions informàtiques.
 Maquinari informàtic.
 Comunicació i eines web 2.0: canals de comunicació, les xarxes alternatives de connexió a Internet i l’ús òptim i social de les xarxes socials i les eines web 2.0.
 Ajut a l’autonomia de l’entitat amb recursos com l’elaboració de material, programes d’aprenentatge o maquinari.

Característiques del servei d’assessorament

– Les consultes es resolen en línia, en cap cas de forma presencial.
– Un cop emplenat el formulari l’entitat rebrà la resposta en un termini màxim de 72 hores.

Sol·licitud

Pots fer la teva sol·licitud a través del següent formulari. Els assessoraments són promoguts per la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària i no tenen cap cost per la teva entitat.

També pots consultar els recursos per resoldre dubtes relacionats amb la gestió de la teva entitat.