
Quins són aquests nous serveis d’acompanyament?
Són un conjunt de serveis que tenen per objectiu acompanyar les entitats sense ànim de lucre (associacions, fundacions, cooperatives, etc.) en la seva gestió diària. A partir del 19 de gener de 2017 podràs sol·licitar aquests nous serveis AQUÍ.
Per què t’interessa?
Amb aquests serveis podràs:
– Posar en marxa una entitat no lucrativa.
– Millorar els projectes d’intervenció i desenvolupar noves activitats de forma viable.
– Augmentar la base social.
– Millorar la comunicació amb els teus associats.
– Repensar l’estratègia organitzativa.
– Enfortir les capacitats de les persones que integren la teva entitat.
Com funciona?
Aquests serveis són prestats per entitats especialitzades del mateix sector associatiu, són gratuïts, eficients i de qualitat.
– Els acompanyaments consten d’un mínim de 2 sessions de treball i un màxim de 5 en funció del tipus del servei sol·licitat.
– Cada sessió té una durada de 2h.
– Les sessions són presencials a la seu de l’entitat que presta el servei (Barcelona) o a través d’Skipe (en funció de les necessitats de cada entitat). Puntualment també es poden programar les sessions a la seu de l’entitat.
– Per accedir a l’acompanyament, les entitats emplenaran un breu formulari.
– Les entitats s’han de comprometre per escrit, a desenvolupar les accions i el calendari de treball consensuat.
A més a més dels acompanyaments, es seguiran atenent consultes de caràcter puntual per assessorar en temes jurídics, econòmics, informàtics, de creació d’espai web 2.0 i d’altres qüestions relacionades amb el dia a dia de les entitats.
Sol·licitud
Pots fer la teva sol·licitud a través del següent formulari. Els assessoraments i acompanyaments són promoguts per la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària i no tenen cap cost per la teva entitat.