El passat 15 de desembre es va celebrar La Marató de TV3, que enguany ha estat dedicada a les malalties neurodegeneratives, organitzada per la Fundació Marató de TV3, amb una recaptació de més de 9,5 milions d’euros i la participació de 2.400 voluntaris. La recaptació anirà destinada a diferents projectes en l’àmbit de la investigació científica de la lluita contra malalties neurodegeneratives.

Aquest nou èxit de participació voluntària i de projecte col·laboratiu i solidari de treball en xarxa, posa de manifest la gran tradició de solidaritat i de voluntariat existent en la societat catalana. I esdevé, un cop més, en referent a nivell europeu. Aquesta tradició i ser referents a nivell de voluntariat, ha estat reconegut a nivell europeu i Barcelona ha estat designada Capital Europea del Voluntariat 2014.

La 22a edició de La Marató de TV3 ha recaptat 9.550.109 € que aniran destinats a diferents projectes de recerca biomèdica relacionada amb les malalties neurodegeneratives.

A les 9 del matí es van obrir els telèfons per començar la captació de fons de La Marató. Durant tot el dia, més de 2.400 voluntaris i voluntàries, distribuïts entre les 4 seus telefòniques que s’han posat en marxa el dia del programa, van atendre les trucades dels espectadors que volien fer donatius, en una mostra de civisme i solidaritat, una tasca inestimable que no es podria dur a terme sense la participació de la ciutadania. Des de la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Benestar Social i Família, que coordina el col•lectiu de persones voluntàries que participen el dia de La Marató, es vol agrair molt especialment la seva participació i contribució a l’èxit d’aquesta nova edició.

La Marató de TV3 encara no ha tancat caixa, de manera que totes les persones que vulguin fer el seu donatiu:

• encara tenen temps fins al proper 31 de març, a través del Servicaixa, internet i aplicacions per a iPhone i Android.
• I durant tot l’any, mitjançant transferència bancària a La Caixa, al número de compte 2100 0555 31 0201001500

Pots seguir el marcador actualitzat de la Marató de TV3 aquí
Per a més informació relacionada amb els projectes fes clic aquí

Més informació:
• www.tv3.cat/marato
• http://blogs.tv3.cat/marato